Lagu Sudah Ku Tahu Projector

Cair beb dengar lagu ini dari tak ngantuk terus aku tidow bila pasang lagu. Segala rahsia sudah ku tahu.


Sudah Ku Tahu Song By Projector Band Spotify

Projector band adalah salah satu band terbaik dengan lagu andalan sudah ku tahu.

. Lirik Lagu Sudah Ku Tahu Projector. Nama PROJECTOR dicetuskan dari Ahmad Khusairi Bassist projector yang merupakan tulang belakang band ini. Kunci Gitar Projector Band - Meskipun Kau Tahu Chord Dasar.

PROJECTOR BAND ditubuhkan pada 25 Disember 2013 bertempat di Kuala Kubu Bharu Selangor. Mengapa masih lagi ku Berdiri ku menunggu cintamu Mengapa masih adamu Menyakiti di siang. Intro am f c g e am em seringkali aku menduga f e seringkali ini terjadi am em segala rahsia sudah ku tahu f e rupanya aku tak dicintai dm e am untuk apa kau buat ku begini b e segala apa yang telah ku lakukan dm e am air mata ku mengalir dipipi b e segala yang ku korbankan tuk dirimu f g mengapa masih lagi ku em am bediriku menunggu cintamu f.

Rupanya aku tak dicintai Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan Airmataku mengalir dipipi Segala yang ku korbankan tuk dirimu Mengapa masih lagi. Untuk apa kau buat ku begini. Intro am em f e dm e am verse am em sering kali aku menduga f e sering kali ini terjadi am em segala rahsia sudah ku tahu f e rupanya aku tak dicintai dm e.

Am f c g e am f c g e am em seringkali aku menduga f e seringkali ini terjadi am em segala rahsia sudah ku tahu f e rupanya aku tak dicintai dm e am untuk apa kau buat ku begini b e segala apa yang telah ku lakukan dm e am air mata ku mengalir dipipi b segala yang ku korbankan e tuk dirimu am f g mengapa masih lagiku em am bediriku. Sudah Ku Tahu Lyrics Seringkali aku menduga Seringkali ini terjadi Segala rahsia sudah ku tahu Rupanya aku tak di cintai Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan Airmataku. Lirik Lagu - Sudah Ku Tahu Seringkali aku menduga seringkali ini terjadi segala rahsia sudah ku tahu rupanya aku tak dicintai Untuk apa kau buat ku begini segala apa yang telah ku lakukan Airmataku mengalir dipipi segala yang ku korbankan tuk dirimu Mengapa masih lagiku bediriku menunggu cintamu mengapa masih adamu menyakiti di siang malamku.

Aku kau lupa Aku kau luka Tanpa kau sedar Sayang. Lagu SUDAH KU TAHU Projector Band Ditonton Lebih 1Juta di Youtube. Intro Am Em F E Dm E Am Verse Am Em Sering kali aku menduga F E Sering kali ini terjadi Am Em Segala rahsia sudah ku tahu F E Rupanya aku tak dicintai Dm E Am Untuk apa kau buat ku begini B E Segala apa yang telah ku lakukan Dm E Am Air mata ku mengalir dipipi.

Dm sampai bila ku yang harus diganggu Am sampai bila kau yang harus ku rindu Bm E mengapa pergi kau. Lagu-lagu terbaik lainnya dari band projector bisa anda temukan dan dengarkan hanya disini. Mu Menyakiti di siang malamku Aku terima cintaku dipersiakan Sayang.

Lirik Lagu Sudah Ku Tahu Projector. If playback doesnt begin shortly try restarting your device. Air mataku mengalir di pipi.

Projector Band - Meskipun Kau Tahu. Berikut ini adalah lirik dan chord lagu Sudah Ku Tahu dari Projector Band. Httpbitly2l4KXs9Aktifkan nada pemanggil ini dengan cara berikutnyaMAXIS Caller Ringtones CRT Dail 131514550 tekan CallCEL.

Rupanya aku tak dicintai. Subscribe Follow Us. The description of ProJector Sudah Ku Tahu App Aku jumpa lagu yang mampu mengegarkan jiwa ini dekat Facebook syok dengar vokalis dia suara mmm mantap.

Am Em F C Sering diriku dihantui bayanganmu Am Em F C -AC sering diriku merasakan kau disini. Projector Band - Akhirnya Ku Tahu Official Music Video HD. Budiey Tuesday 9 February 2016 640 am 137k Views.

Juga bergelar pemenang tempat ketiga Anugerah Juara Lagu 31 pada 2016. Segala apa yang telah ku lakukan. Ku Berdiriku menunggu cintamu Mengapa masih ada.

Ayo buruan instal aplikasinya dan semoga anda terhibur. Mengapa masih lagi ku Berdiri ku menunggu cintamu Mengapa masih adamu Menyakiti di siang malamku Aku terima. Dirilis pada Februari 2016 lagu ini merupakan singel pertama dari grup musik bergenre pop rock Projector Band.

Seringkali aku menduga Seringkali ini terjadi Segala rahsia sudah ku tahu Rupanya aku tak dicintai. Subscribe Follow Us. Mengapa masih lagi ku.

Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan Air mataku mengalir di pipi Segala yang ku korbankan tuk dirimu. Segala yang ku korbankan tuk dirimu. Seringkali aku menduga Seringkali ini terjadi Segala rahsia sudah ku tahu Rupanya aku tak dicintai.

Mula ditubuhkan pada 25 Disember 2013. Lirik Lagu Sudah Ku Tahu. Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan Air mataku mengalir di pipi Segala yang ku korbankan tuk dirimu.

Menerusi Sudah Ku Tahu mereka dianugerahkan trofi kategori Lagu Strim Paling Tinggi dan Video Muzik Malaysia Paling Popular Di YouTube di Anugerah Industri Muzik 22 AIM22 pada 2016. Projector Band bawakan lagu Sudah Ku Tahu di Konsert Gempak Gegar bersiaran langsung dari Dataran Shah Bandar Kuala Terengganu. Seringkali aku menduga Seringkali ini terjadi Segala rahsia sudah ku tahu Rupanya aku tak dicintai.

Untuk apa kau buat ku begini Segala apa yang telah ku lakukan Air mataku mengalir di pipi Segala yang ku korbankan tuk dirimu. Lirik Lagu Sudah Ku Tahu - Projector Berikut merupakan Lirik Lagu Sudah Ku Tahu - Projector. Nama asal mereka ialah Projector.

Lirik Lagu Sudah Ku Tahu 2 Dua Projector Band. Mengapa masih lagi ku Berdiri ku menunggu cintamu Mengapa masih adamu Menyakiti di siang malamku Aku terima. Sudah ku tahu tak akan kembali hancur hatiku untuk selamanya meski ku bertahan tahan sambut cintamu kau terangi jiwa ini lembut hatimu hidup dan matiku hanyalah untukmu sudah ku tahu tak akan kembali hancur hatiku untuk selamanya sudah ku tahu engkau bidadari selamat tinggal untuk selamanya terpisah kau dan diriku hanya Tuhan yang tahu.

Httpbitly2l4KXs9Aktifkan nada pemanggil ini dengan cara berikutnyaMAXIS Caller Ringtones CRT Dail 131514550 tekan CallCEL.


Projector Band Sudah Ku Tahu Official Lirik Video Youtube


Projector Band Sudah Ku Tahu Listen On Online Radio Box


Projector Band Sudah Ku Tahu Lyrics Genius Lyrics

No comments for "Lagu Sudah Ku Tahu Projector"